26 lutego 2011

tusz do rzęs Great Lash z firmy Maybelline New York

I ostatnia recenzja na dziś, tym razem tusz do rzęs z firmy Maybelline New York. Podpatrzyłam ten tusz u znajomej, która ma bajecznie piękne rzęsy. Pomyślałam sobie więc że jest to może zasługa tego tuszu, tak wiec kupiłam go przy najbliższej okazji. Tusz ten mnie oczarował od razu. Niesamowicie rozczesuje, wydłuża i PODKRĘCA ! rzęsy. Nie robi grudek, nie sypie sie, utrzymuje się naprawdę cały dzień na rzęsach. Zapach ma trochę dziwny, jednak przy nakładnianiu wogóle go nie czuc. Szczoteczke ma typową, ale baardzo wygodną. Rzęsy są mocno czarne, widocznie zaznaczone, mimo to wyglądają bardzo naturalnie. Jedynym, ale naprawde malusieńkim minusem jest opakowanie, które poprostu mnie śmieszy. Kolory są dziwnie dobrane, jak jakaś zabawka dla dzieci. Mimo to ten tusz jest moim numerem 1 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.