26 lutego 2011

Tonik oczyszczający przeciw wągrom z firmy Clean & Clear

Kolejny produkt, który chciałabym Wam przedstawic to tonik oczyszczający przeciwwągrom z firmy Clean & Clear. Na zdjęciu mozna zauważyc że w mojej buleleczce toniku zostało już niewiele, a ogólnie to jest już moja druga zużyta butelka. Tonik ten służy mi bardzo, jest naprawdę w porządku. Złuszcza on skórę usuwając przy tym martwy naskórek i głęboko oczyszcza naszą cerę. Jest on z alkoholem tak więc po użyciu robią się lekkie zaczerwienienia na skórze, jednak znikają po paru minutach. Tonik ten ma na celu zwalczanie wągrów. Ja niestety mam z nimi problem, dlatego postanowiłam tonik ten wypróbowac. Istniejących wągrów tonik ten nie usuwa. Jednak zapobiega powstawaniu nowym. Dzięki stosowaniu tego toniku skóra jest oczyszczona i świeża. Toniku tego używam na zmiane z innym tonikiem, który zwęrza pory (zrobię o nim później recenzję).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.