26 lutego 2011

Krem ochronny Essentials z firmy Oriflame

Tu znowu ja.
Postanowiłam dodac dzisiaj więcej recenzji w nadziei, ze moze troszke większe grono osób zainteresuje sie moim blogiem. W tym poscie opowiem wam co nieco na temat kremu ochronnego na zime z firmy Oriflame. Jest to krem z masłem kakaowym i witaminą E, ma za zadanie chronic nas przed wpływem szkodliwej dla naszej skóry, mroźnej i zimowej pogody. I faktycznie chroni. Zauważyłam, że od kąd stosuję ten krem moje policzki nie stają się czerwone na mrozie( a były czerwone zanim zaczęłam używac ten krem) a moja skóra na twarzy jest intensywnie nawilżona. Używam go pod makijaż, ponieważ nie jest zbyt tłusty. Nakładam najpierw ten krem właśnie, a następnie podkład i resztę makijażu. Ma bardzo przyjemny zapach i bardzo łatwo się go rozprowadza na twarzy. Ten krem na pewno będzie towarzyszył mi podczas mojego snowboardowego wyjazdu w ferie zimowe ! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.