26 lutego 2011

Jedwab w płynie - LOTON PROVIT

Witajcie kochani,
Dzisiaj opowiem wam troszeczkę na temat pewnego produktu do włosów, a mianowicie o jedwabie w spray'u z firmy Loton Provit. Mówię od razu: produkt cudo. Jestem nieszczęśliwą posiadaczką cieńkich, zniszczonych i nieziemsko puszacych się włosów. Nic na nie nie działało. Moja mama zakupiła sobie kiedyś ten jedwab zupełnie przypadkiem, a ja postanowiłam potajemnie go spróbowac. Po jakimś czasu stosowania zauważyłam że moje włosy są bardziej odżywione, lepiej się układają, naprawde mniej się puszą. (Przeciw puszeniu się po umyciu włosów nakładam jeszcze piankę) Chciałabym również powiedziec, że wcześniej stosowałam jedwab w płynie z filmy Biosilk. Słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tej firmy, więc z trzęsącymi się rękoma ze szczęscia i nadziei że w końcu moje włosy odzyskają "życie" kupiłam dwie buteleczki jedwabiu właśnie z tej firmy. Po pierwszym użyciu zraziłam się do niego. Dlaczego? Jest bardzo tłusty i gęsty, jak to jedwab tak naprawde, jednak naprawde bardzo trudno było mi go rozprowadzic na włosach i stawały się one ciężkie od tej "tłustości". Jedwab w spray'u z firmy Lotion dzięki temu że posiada atomizer(wiem, dziwna nazwa, dla niewtajemiczonych chodzi o to czym się psika) bardzo łatwo jest go rozpylic na włosach, jest bardzo lekki, idealnie wsiąka, bardzo przyjemnie pachnie. Dzięki temu jedwabiowi moje włosy przeszły niesamowitą regenerację i zmianę, tak więc są teraz naprawdę szczęśliwe. To tyle na temat tego produktu, jeśli interesuje was coś więcej , to z chęcią odpowiem na każde pytanie, buziaki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.