1 września 2012

✎ BACK TO SCHOOL ✄ - kosmetyczka szkolna


Każda z nas ją posiada, ale trzyma w niej inne rzeczy. Dzisiaj pokażę Wam co według mnie w szkolnej kosmetyczce powinno się znalezc, tak aby cały dzień wyglądac perfekcyjnie, a żeby nie była ona zbędnym ciężarem w naszej torebce.



 
Tak właśnie wygląda moja kosmetyczka. Kupiłam ją w zeszłym roku w Naturze za 20 zł. Możecie ją wciąż kupic, ona cały czas jest w ofercie Natury.
 
Co mam w środku?
 


 
1) puder matujący - bardzo ważna rzecz. Kiedy po kilku godzinach w szkole zaczynamy się nieestetycznie świecic, warto przypudrowac twarz, aby znowu wyglądac ładnie. Nie wiem jak wy, ale ja się po prostu źle czuję (co od razu ciągnie ze sobą kiepski humor) kiedy czuję, że moja cera się świeci, dlatego puder jest tu ratunkiem. Mój obecny jest z Sensique.
 
2) pędzel do pudru - wersja podręczna. Nie lubię gąbeczek, mam wrażenie, że przez nie tworzy mi się na twarzy maska. Pędzel sprawdza się sto razy lepiej. Mój pędzelek jest z allegro.
 
3) pilniczek do paznokci - jak na złosc paznokcie mi się najczęściej łamią w szkole. Dla ratunku pilniczek jest niezbędny. Moje są z limitowanej kolekcji Oriflame.
 
4) gumki do włosów - kiedy włosy mają zły dzień, wystarczy je upiąc, chocby w niedbałego koczka, a od razu będą wyglądały lepiej.
 
5) plastry - wypadki się zdarzają. A to zatniemy się kartką, a to coś. Nawet w przypadku odchodzących skórek mogą okazac się pomocne. Wystarczy, że zakleimy a od razu będzie lepiej, a w domu doprowadzimy je do normalnego stanu.
 
6) drucik do zębów/nic dentystyczna - po posiłku bardzo przydatna rzecz. Dla mnie jest wyjątkowo niezbędna, gdyż noszę aparat ortodontyczny. A co za tym idzie to 7) wosk do aparatu - noszę go zawsze przy sobie, ponieważ czasami aparat może boleśnie obcierac.
 
8) i 9) balsamy do ust - na spierzchnięte usta działają jak lek. Osobiście nie nawidzę uczucia "suchych" ust, zawsze muszę miec je pomalowane balsamem, czuję się wtedy dużo lepiej. (a usta przy okazji wyglądają atrakcyjniej). Moje obecnie noszone w kosmetyczce balsamy to Carmex wersja jaśmin-zielona herbata i Oriflame LipSPA Therapy
 
10) podpaski/tampony - dziewczyny wiedzą. Zawsze trzeba miec na wszelki wypadek. Jak nie dla siebie, to zawsze można komuś pożyczyc.
 
11) krem do rąk - nie ma to jak miękkie i gładkie dłonie. I do tego pachnące!
     Mój krem to Oriflame nature secrets - mint&raspberry
 
12) żel do dezynfekcji rąk - przed zjedzeniem kanapki, po wyjściu z toalety, a nawet kiedy ubrudzimy ręce tuszem z długopisu. Niezbędny i niezastąpiony.
    Mój żel jest z Oriflame.
 
13) korektor - kiedy nagle wyskoczy nam nieprzyjaciel, albo żeby w ciągu dnia móc poprawic make up, zakryc zaczerwienienia i niedoskonałości. Mój korektor jest z Essence Stay All Day 16h Longlasting Concealer - jak narazie mój faworyt
 
14) lusterko - jakiekolwiek, byle by małe żeby móc dyskretnie poprawic makijaż, sprawdzic stan swojej buzi.
 
Podczas dni kiedy mam w szkole wf można również znalezc w mojej kosmetyczce (i również zalecam w te dni nosic) podkład. Po lekcji wychowania fizycznego jesteśmy spocone, makijaż nam spłynął (albo spływa), tak czy siak napewno się przynjamniej częściowo starł. Dlatego też dobrze jest nałożyc podkład jeszcze raz, albo conajmniej go poprawic.
 
!!!
Zapomniałam o zapachu do ciała. Na codzień proponuję miec w kosmetyczce jakąś miniaturkę lub próbkę swojej ulubionej wody toaletowej/perfumu, bo wiadomo, że nie utrzymują się one na skórze cały dzień, a przecież wszyscy lubią pięknie pachniec :)
W szafce mam również zapachową mgiełkę do ciała i zabieram ją zawsze do szatni podczas wf-u i po lekcji zawsze się nią spryskuję dla odświeżenia (i zapachu oczywiście). Myślę, że to bardzo dobre rozwiązanie.
 
 


 

po lewej moje miniaturki perfum, obecnie używam "Grace"(fioletowa fiolka), a po prawej moje mgiełki do ciała.
 
Marc Jacobs błysnął również pomysłem i tak właśnie stworzył miniaturowe wersje(20ml) perfum Daisy w równie przepięknym opakowaniu co pełnowymiarowa buteleczka. Idealne do torebki ;)

 

 
 
Z mojej strony to wszystko, a co wy nosicie w swoich szkolnych kosmetyczkach?
Pozdraiwam
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.