26 lutego 2011

krem pod oczy - Ziaja, seria kozie mleko

I kolejna recenzja w dniu dzisiejszym. Tym razem produkt pod oczy, a mianowicie krem do skóry suchej i skłonnej do zmarszczek z fiemy Ziaja. Pewnie sobie teraz myślicie "jaka głupia, taka młoda a używa już kremu na zmarszczki". No cóż. Jak już wiecie, mam skórę bardzo tłustą, dlatego co poddaję ją zabiegom wyszuszającym. Jednak sucha skóra = zmarszczki. Całą twarz oczywiście nawilżam rano i na noc, jednak okolice pod oczami są miejscem bardzo szczególnym, wymagającym wyjątkowej pielęgnacji. Tak więc sięgnełam po taki a nie inny krem. Jest on naprawdę dobry, ponieważ ma lekką konsystencję, nie jest tłusty, bardzo dobrze się wchłania, ma przyjemny, delikatny zapach, nie podrażnia, nie uczula (a jestem alergikiem i mało co mnie nie uczula), koi skórę, napina ją i nawilża. Jest wygodny w użyciu. Moim zdaniem jest to produkt na piątkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.