26 lutego 2011

Maseczka do zmęczonych stóp - Foot Rescue Mask z firmy ORIFLAME

Witajcie moi drodzy !
Dzisiaj chciałabym wam zaprezentowac jeden z cudnych produktów firmy ORIFLAME, a mianowicie regenerującą maseczkę do stóp. Moja przygoda z nią zaczęła się już długi czas temu, aktualnie zaczynam używac moje trzecie opakowanie tego produktu. Pewnie do czego dokładniej służy ta maska do stóp. Już wam mówię. Jest ona przeznaczona dla suchych i zmęczonych stóp. Została ona stworzona po to, aby odżywic nasze stopy, ukoic ich suchą skórę oraz dodac im energii. Dla lepszych rezultatów producent przekonuje nas, żeby po użyciu maski nałożyc na stopy bawełniane skarpety.
Co ja myślę o tym produkcie?
Naprawdę działa. Jak go używac? W trakcie kąpieli najlepiej jest wyszorowac swoje pięty pumeksem, jednak ja przekonuje do używania tarki do stóp, która jest o wiele wygodniejsza i daje lepsze rezultaty, następnie nasmarowac stopy dosyc grubą (ale nie za grubą) warstwą tej maski, założyc bawełniane skarpety i pójśc spac. A rano? Rano macie gwarantowane piękne, odżywione, gładkie stopy i pięty. Co do pielęgnacji stóp, to mogę napisac osobny post z informacjami na temat tego, jak dokładniej pielęgnowac nasze stópki, dajcie mi tylko znac czy jesteście  tym zainteresowani. Ale wracając do tematu naszej maski.
Chciałabym jeszcze dodac, że ma ona dosyc gęstą i tłustą konsystęcję, dlatego najlepiej nakładac ją na noc. Zapach ma naprawdę przyjemny - nie zbyt intensywny miętowy. Po nałożeniu na stopy tej właśnie maski możemy poczuc właśnie lekkie chłodzenie powodowane przez tą miętę. Naprawdę miłe uczucie :) Maska ta ma bardzo wygodne, plastikowe opakowanie, ma 100 ml. Jak już wspominałam wcześniej, właśnie zaczynam trzecie opakowanie, dlatego na załączonym zdjęciu widzimy nienaruszony produkt. Przyznaję szczerze, że nie mam zamiaru rozstawac się z tym produktem, ponieważ kuracja nim jest naprawdę wielką przyjemnością dla moich stóp. Jestem w tej masce po porostu zakochana :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.