26 lutego 2011

Początek

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga.
Chciałabym się tutaj z wami dzielic moimi opiniami na temat niektórych kosmetyków, powiedziec wam czy są zgodne z zapewnieniami producentów, czy warto je kupic czy może nie. W dużej ilości będę robic recenzje kosmetyków z firmy Oriflame której jestem konsultanką.
Myślę że na wstępie powinnam powiedziec coś więcej o sobie: Nazywam się Ania i jestem zakręconą nastolatką z mnóstwem energii, którą wykorzystuję aktywnie spędzając wolny czas. Interesuję się tańcem, sportem, podróżami no i oczywiście kosmetykami, makijażem i modą, którym poświęcony będzie ten blog. Kocham zwierzęta i języki obce. Aktualnie uczę się trzech języków: angielskiego, niemieckiego i łaciny, w czym te dwa pierwsze na poziomie rozszerzonym. Co do zwierząt. W moim domu szaleją trzy kochane stworki: kot, królik i chomik. Bez nich życie nie było by takie miłe ;) Jak narazie nie będę się więcej o sobie rozpisywac, myślę że reszta wyjdzie "w praniu". Ja zabieram się za pierwszą recenzję, z góry zapraszam do czytania mojego bloga, pozdrawiam serdecznie i całuje !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.