26 lutego 2011

Podkład matujący - Kobo Professional Matt Make - Up

Witajcie moi drodzy. Dzisiaj recenzja matującego podkładu z firmy Kobo Professional (dostępny w Drogeriach Natura). Dowiedziałam się o tym podkładzie ze strony wizaz.pl gdzie mnóstwo osób go chwaliło mówiąc jaki jest cudnowny, boski i genialny. Tak więc sobie myślę: ok, skoro jest taki super, to muszę go miec. Doczytałam później jednak, że dużo dziewczyn nie może dobrac koloru dla siebie, ponieważ cała gama kolorystyczna tego podkładu jest strasznie ciemna. Fakt ten mnie okropnie zmartwił gdyż jestem posiadaczką wyjątkowo jasnej karnacji, jednak mimo wszystko postanowiłam pojechac do
drogerii w celu przyjżenia się dokładniej temu podkładowi. Jak myślałam tak było. W sklepie wzięłam tester z najjaśniejszym odcieniem tego podkładu ( 101 IVORY), nałożyłam na dłoń i masakra. Ciemny że nie da się opisac. Już chciałam wyjśc ze sklepu, no ale trzeba było zetrzec próbkę podkładu a że jestem leniwą osobą, której nie chciało się wyjąc chusteczki z torebki, to wtarłam podkład w skórę dłoni. I wtedy doznałam szoku. Podkład przecudnie wyrównał kolor skóry, przepięknie się z nią stopił i był JASNY ! Od razu wróciłam do regału, chwyciłam podkład i pobiegłam do kasy :)) Cena jest rewelacyjna - 23 zł. Podkład ten ma wygodną, kremową konsystencję, idealnie kryje, nie robi efektu maski(!!),na twarzy wygląda bardzo naturalnie, stapia się ze skórą, wygładza cerę i sprawia że wygląda na idealną, matuje przez naprawdę długi czas ( u mnie 7-8 h), jednak nie zapycha porów. Ogromnym plusem tego podkładu jest również to, że ma on 40ml, a wszystkie podkłady mają normalnie 30ml. Spora częśc
osób uważa, że minusem tego produktu jest plastikowe opakowanie, mówiąc że wygląda jak za pare złotych z kiosku. Może i nie wygląda on jak podkłady INGLOTA czy MAC'a, jednak moim zdaniem wygląda on profesjonalnie i estetycznie i również chciałabym zauważyc, że z takiego opakowania będzie bardzo łatwo wydobyc podkład przy końcówce produktu.
Podsumowując mogę powiedziec, że podkład ten jest podkładem idealnym i nie zamierzam zmieniac go przez dłuższy czas. Nie zrażajcie się do niego kochane ze względu na kolory. Jetem pewna, że każda z was przy dokładniejszym przeanalizowaniu gamy kolorystycznej znajdzie swój odcień. Polecam, polecam, polecam i jeszcze raz naprawdę polecam, zadowolenie gwarantowane ! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.