26 stycznia 2012

Pielęgnacja włosów

Dzisiaj chcę Wam krótko zrecenzowac i opowiedziec o moich kosmetykach, którymi między innymi dbam o moje włosy. Jest to zestaw Nature Secrets z Oriflame z pszenicą i kokosem.
W skład tego zestawu wchodzi szampon, odżywka i olejek na gorąco. Kosmetyki te są przeznaczone do włosów suchych i zniszczonych.



Jak szamponu i odżywki używac to wiadomo, żadna filozofia, jednak olejek na gorąco jest dosyc ciekawym tematem.

 


Minutkę gotujemy

I wcieramy we włosy. Konsystencja jest bardzo ciekła i po podgrzaniu uwaga BARDZO GORĄCA!


Ja niestety zimą myję włosy codziennie, bądz co drugi dzień, ponieważ mam z nimi straszne problemy. Na wieczór elektryzują się, sa przyklapnięte i się nie układają, więc na drugi dzień to nic by z nich już nie było. Szampon ten sprawia, że moje włosy są bardziej wygładzone, są miękkie, wyglądają zdrowo i bardzo łatwo się układają. Olejek na gorąco przy regularnym stosowaniu (ja używam 1-2 razy w tygodniu) poprawia ich kondycję, jednak dzień po użyciu są tak gładkie i leiste, że ja mam problem z ogarnięciem ich, co mnie deneruje.
Mimo, że tym kosmetykom brakuje dosyc sporo do ideału, to i tak mogę z czystym sumieniem je wszystkim polecic.
Miłego wieczoru! Buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.