22 stycznia 2012

21 i 22 styczeń

Nie wiem jak wy spędzacie te dni, ale ja spędzam je z dziadkami, mimo tego że w tygodniu widzę się z nimi dosyc często. Siedzimy, rozmawiamy, śmiejemy się i oczywiście dziadkowie wpychają tone jedzenia bo "wnusiu, tak marnie wyglądasz"
Tylko ja tak mam?



Patrząc po dziadkach ze strony mamy i taty, widze jak bardzo się różnią. Dziadkowie ze strony taty, są typowymi ludźmi starszymi, ze starociami w domu, w mieszkaniu jest także taki "stary" zapach, wiecie o co chodzi? Absolutnie nie mówię, że to źle. Po prostu jest to takie charakterystyczne i nawet mi się podoba taki zupełnie inny klimat. Stary i tajemniczy.
Natomiast dziadkowie ze strony mamy, postawili sobie luksus na starośc. Dom po prostu lśni czystością, luksusem i higienią. Aż boję się czegokolwiek dotknąc, haha :)

 


Udanej reszty weekendu i wszystkiego najlepszego babcie i dziadkowie!


1 komentarz:

  1. lakier z golden rose, rozswietlacz mam z essence ale poluje z mac'a;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.