25 listopada 2014

pomadki INGLOT + swatch'e


Zmieniam kolor szminki w zależności od humoru. Kobiety znane są z tego, że są humorzaste, dlatego też musimy miec wiele kolorów szminek. To takie moje małe usprawiedliwienie ;)
Dzisiaj pod lupę idzie moja kolekcja szminek z Inglota, głownie w tonacji?

W tonacji chłodnej. Mam żółtą kosc zębów, dlatego też ciepłe odcienie u mnie się nie sprawdzają.
Te prezentowane w dzisiejszym poście, niektóre udane, a niektóre nie, w większości mogą optycznie rozjaśnic nasze ząbki.

Posiadam 6 odcieni z klasycznej kolekcji i 3 z kolekcji Q10, która posiada dodatkowy składnik nawilżający.


 
 
Moja klasyczna kolekcja składa się z kolorków 120, 838, 876, 877, 889 i 916.
Są to dosc żywe odcienie, wszystkie z perłowym wykończeniem. 877 jest jedyną z dodatkowymi drobinkami, co nie do końca mi podpasowało, ale na wieczorne wyjście jest ok.
Nie wysuszają ust, utrzymują się do 2h.
Sporym minusem jak dla mnie jest ich dziwny posmak - jakbym miała krem lub jakąś dziwną substancję na ustach, ale idzie się przyzwyczaic :)
Cena tej kolekcji to 23zł.
 
 


 
Z kolekcji Q10 mam kolorki 23, 33 i 43. Mają one również perłowe wykończenie i ten dziwny posmak. Hm.. Zastanawiam się który składnik za tym stoi. Też macie takie odczucia?
Nie zauważyłam niestety jakiegoś większego nawilżenia czy wygładzenia ust, więc albo ze mną jest coś nie tak, albo to całe Q10 to tylko chwyt reklamowy i wyższa cena (26zł).

 
 
Czy skuszę się jeszczcze na te pomadki? Jeśli jakiś kolorek wpadnie mi w oko, to tak.
Bardzo podoba mi się proste opakowanie, jest bardzo eleganckie, ale ma też swój minus  - błyszcząca struktura plastiku na którym widac wszystkie paluchy i inne zabrudzenia.
Następnym razem pod lupę pójdą slim gel'e INGLOT'a.
Jakie są wasze odczucia co do tych szminek?
Buziaki, AN

2 komentarze:

  1. Chętnie zobaczyłabym te szminki na ustach. Można wtedy lepiej ocenić odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ich ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.