19 stycznia 2013

Zdrowe i szybkie śniadanie



Dbam o swoje ciało praktycznie pod każdym względem.
Bardzo ważne jest dla mnie to aby zdrowo się odżywiac i aby utrzymac zdrową wagę ciała.
Bardzo częstym śniadaniem są płatki owsiane z dodatkami, które poniżej wam przedstawię:


 
Składniki:
dwie czubate łyżki płatków owsianych ( 74kcal)
15g rodzynek ( 42kcal)
4 suszone morele (112kcal)
20g suszonej żurawiny (64kcal)
15g orzechów włoskich (97kcal)
250ml mleka sojowego (114kcal)
 
= 503kcal
 
 
Zazwyczaj nie dodaję orzechów, ponieważ całosc ma wtedy mniej kalorii, ale od "święta" można zaszalec, prawda? :)
 
Wielkiej filozofii w przygotowaniu tego posiłku nie ma. Dodajemy wszystkie składniki (morele kroję w mniejsze kawałeczki, orzechy można pokruszyc), zalewamy ciepłym mlekiem (można oczywiście zimnym, ale ciepłe na dłużej wypełni nasz żołądek) i gotowe!
Jest to proste, szybkie i bardzo smaczne śniadanie, które sprawi, że nie jesteśmy głodni przez kilka godzin.
Dajcie znac czy wy lubicie śniadania tego typu,
pozdrawiam ♥
 


 
 

2 komentarze:

  1. mniam, pysznie wygląda. Głupio się przyznać ale ja prawie nigdy nie mam czasu na sniadanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się, mimo wszystko, mi też często się zdarza, że rano tylko kawę zdążę wypic ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.