24 lutego 2012

dodatek do gazety GLAMOUR



Wczoraj pojawił się nowy numer magazynu GLAMOUR i ku mojemu zaskoczeniu, mogliśmy wybrac sobie wydanie z dodatkiem, a mianowicie z maskarą bądz błyszczykiem z edycji limitowanej  Oriflame Liselotte Watkins, które zostały zaprojektowane przez ilustratorkę mody o takim właśnie imieniu i nazwisku.



cena katalogowa maskary - 32,90zł
cena katalogowa błyszczyku - 25,90zł

Oba produkty dołączone do gazety są pełnowymiarowe. Razem z magazynem kosztuje 9.99zł
Moim zdaniem, za taką cenę warto wypróbowac, szczególnie, że w przeciwieństwie do Wielkiej Brytanii, w Polsce nie często mamy okazje kupic gazetę z jakimś ciekawym dodatkiem.

Mimo, ze jestem konsultanką Oriflame i mam do kosmetyków tej marki łatwy dostęp, nie skusiłam się na produkty tej serii, kiedy była w sprzedazy (już nie ma). W każdym razie, muszę przyznac, ze cieszę się z tego zakupu i nie mogę się doczekac kiedy zacznę ją testowac.
Zdjęcie pochodzi ze strony oriflame.pl


 





Lubicie dodatki do gazet?
Zaopatrzyłyście się już w swoją kopię GLAMOUR?

Życzę udanego weekendu i całuję!


EDIT:
Odczucia po pierwszym użyciu - przyjemnie się rozprowadza, nie robi grudek, daje bardzo naturalny, codzienny efekt. Zobaczymy jak dalej będzie mi się  z tym tuszem pracowało.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.