27 maja 2015

TAG: Perfekcyjna Pani Domu

Mamy wiosnę, a wiosna jest porą roku, która kojarzy mi się z generalnymi porządkami, czystością i świeżością, dlatego też pomyślałam, że TAG Perfekcyjna Pani Domu będzie idealną propozycją na wpis na moim blogu.



TAG: Perfekcyjna Pani Domu



1. Dwa obowiązki domowe, które lubisz robić w domu.

Uwielbiam robić wszystkie prace związane z porządkami domowymi, ale najbardziej lubię rozwieszać pranie wyjęte prosto z pralki i myć podłogi (wszystko za sprawą płynu Sidolux mydło marsylskie)

2. Dwa obowiązki domowe, których nie lubisz robić w domu.

Nie przepadam za zmywaniem naczyń, chociaż ostatnio trochę się z tym oswoiłam praktykując metodę - lepiej pozmywać od razu kilka kubków niż później męczyć się z całą stertą naczyń. Jest to dużo przyjemniejsze.
Drugi obowiązek to prasowanie. Może to nie jest do końca tak że nie lubię, ale mi to nie wychodzi = denerwuję się = nie jest to miłe.

3. Czy lubisz gotować? Jeśli tak to jaka jest Twoja popisowa potrawa?

Gotować lubię. A jeszcze bardziej słyszeć, że komuś smakuje to co przygotowałam.
Jeszcze nie odkryłam swojej "popisowej" potrawy, ale podobno robię najlepszy krupnik na świecie ;)

4. Podziel się dwoma trikami a’la Perfekcyjna Pani Domu.

  •  Kiedy w lodówce brzydko pachnie, rozkrój kawałek cytryny i połóż na półce. W krótkim czasie pochłonie wszystkie nieprzyjemne zapachy.
  • Woski i olejki zapachowe (np. Yankee Candle) odświeżą każde pomieszczenie. Pół godziny przed przyjściem gości rozpal wosk w kominku, a napewno usłyszysz pochwały "Jak tu cudownie pachnie"

5. Wymień dwóch ulubieńców domu.

Po pierwsze łazienka. W niej mogę się zrelaksować i zadbać o siebie.
Po drugie kanapa - odpoczynek, poranna kawa, ulubiony film, ciepły koc. Wszystko to mnie uszczęśliwia.

6. Mieszkanie czy dom?

W sumie to ciężka decyzja.
Mieszkając w mieszkaniu, zawsze marzyłam o domku z ogródkiem i było mi ciasno.
Teraz mieszkam w domu i są dni kiedy mam tego dosyć i ogrom pracy mnie przerasta: zarówno w domu i przed domem (większa powieszchnia). Jednak kiedy odwiedzam mamę w mieszkaniu (w którym wcześniej mieszkałam) to obijam się o wszystkie ściany i meble bo mam wydaje mi się, że jest tam tak mało miejsca haha.
7. Kto prowadzi budżet domowy?

Zdecydowanie ja. Jestem lepiej zorganizowana i na początku miesiąca rozdzielam cały budżet na rachunki, na benzyne itp. Wszystko oczywiście pod okiem mojego narzeczonego, z którym wszystkie te kwestie konsultuję. 

8. Pedantka czy bałaganiara?

Zdecydowanie pedantka. Mogłabym cały dzień chodzić po domu i ścierać kurze, myć podłogi, poprawiać poduszki..
Niektórzy twierdzą, że jestem chorobliwie pedantyczna. Do przesady.

9. Jak wyglądałby Twój wymarzony dom?

 Wymarzony, hm.. Taki w którym będzie kochająca rodzina, czworonożny przyjaciel i zapach czystości.

10. Tradycja wyniesiona z domu, którą praktykujesz do dziś?

 Świeta spedzone z całą rodziną. Tak aby nikt nie był sam. I wysyłanie kartek/listów do rodziny, która mieszka dalej :)



A jak jest z wami?
Buziaki, AN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.