23 listopada 2013

Oriflame Cream Blush - Sheer Berry

Nadszedł czas na recenzję różu w kremie z Oriflame. Ja swój testuję już od około 2msc, więc czas najwyższy na jego temat się wypowiedziec.
Kupując go myślałam, że odcień będzie ciemniejszy idealny na jesień, a wszyszło, że jest dosc różowy. Nie mówię, że nie podoba mi się ten kolor, ale spodziewałam się czegoś innego.
Konsystencja jest leista - i tu pojawia się minus tego produktu. Wszystko wylewa się do nakrętki przez co robi się syf i nerwy mnie łapią. Działo się tak od pierwszego otwarcia - może też producent przeładował kosmetyk w stosunku do pojemnosci opakowania. Nie wiem. Ale wiem, że jest to bardzo denerwujące.

Jeśli chodzi o pozytywniejsze aspekty, to aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna - bez żadnych problemów. Bez względu  na warunki pogodowe na mojej twarzy spokojnie trzyma się 8h (bez żadnych poprawek)
Cena jest stosunkowo dobra - 19.90zł w promocji, bez promocji 30zł.
Zdarzyło mi się również użyc go jako szminki i równie dobrze się spisał w tej funkcji.
Dostępne są jeszcze trzy odcienie ( Soft Peach & Pink Glow) ale nie wiem czy zdecyduję się na ich kupno. Następnym razem przetestuję chyba produkt innej firmy.
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.
 







 
źródło: oriflame.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię - są dla mnie naprawdę cenne.